poniedziałek, 19 września 2011

Kofler x Intreau x Botnek x Moombahton

Zapomniałem o swoim blogu spamująć swoją twórczością :) te dwa remixy są o tyle fajne że nie musiałem edytować oryginałów, tylko miałem do dyspozycji poszczególne ścieżki. Chronologicznie od najnowszego

Botnek, duet z Kanady udostępnił u siebie na blogu ścieżki, a że było tam wszystko co lubię, tj. afrykańskie bębenki, egzotyczny wokal i bleepy rodem z vixy holenderskiej :) to wrzuciłem go na warsztat.
Efekt oceńcie sami:

 Botnek - Jerpa (Kofler Moombahton Remix) by kofler

oryginał tutaj:
 Botnek - Jerpa (Original Mix) by Paulguardingo

Kolejnym trackiem jest Alpha, Wrocławskiego DJa i producenta Intreau. Ten miły człowiek udostępnił mi ścieżki ze swojego debiutanckiego singla dla Wicked Bass. Oryginał wrzucałem kilkakrotnie na imprezach i ładnie wchodził! i znów bębenki, wokale i synthy (juz nie rodem z Holandii) rozbudziły we mnie moombahtonową fantazję :)

 Intreau - Alpha (Kofler Moombahton Remix) by kofler

oryginał tutaj:
 Alpha by Intreau

Update:

Miłe słowa napisano o mnie i o 2 powyższych trackach na blogu 110bpm SPRAWDZCIE! oraz na blogu Mentalcuta KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz