czwartek, 4 listopada 2010

Październik raport

Październik był dość obfity w imprezy, praktycznie w każdy weekend dwie imprezy, a w ostatni nawet trzy... fajnie było zwiedzić nowe miejsca i poznać nowych ludzi. Nie będę opisywał każdej imprezy, wspomnę jedynie o paru...

ŁĄŁĄŁĄ z Kindaką aka Teskko... Zaskoczyła nas tak licznie zgromadzona publiczność, za to wielka 5 dla wszystkich. Bardzo mnie cieszą pochlebne opinie ludzi spoza Tarnowskich Gór którzy przyjeżdżają na ŁĄŁĄŁĄ i zamierzają przyjeżdżać! Dla takich imprez chce się żyć, poświęcać czas, starać się być coraz lepszym w tym co się robi... jeśli nie mieliście okazji wpaść sprawdźcie ten filmik:


ŁĄŁĄŁĄ on Tour w Cieszynie. 15 Października w składzie ja, K-loud i Banger Mouse odwiedziliśmy Piwnice pod Starą Targowa. Wyjazd zaliczam do udanych, chociaż nie z naszej przyczyny, trochę wcześniej się skończył... przetestowałem parę nowych tjunów, reakcje ludzi były zadowalające :) K-loud i Banger Mouse jak zawsze trzymali wysoki poziom! Mam nadzieje że częściej tam będziemy wpadać. Pozdro dla Kartala z Podaj Kabel!


No i dochodzimy do końca miesiąca... Helloweekend a w nim perełka :) impreza MoM meets BBQ w Ktowickim INQ. Kocham ten klub :) to bez wątpienia! Sama atmosfera nastraja do zabawy i na prawdę, nieważne czy jest się fanem dubstepu, dnb czy housu... chce się tańczyć. Chłopaki z MoM'u rozwalili mnie UK Funk'ową selekcja oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu... Ekipa BBQ - BBardzo WysoQi poziom! aż żałuje ze nie mam bliżej do Wrocławia na ich imprezy! a co do mojego setu... trochę starych kawałków, trochę nowych, był dubstep, było elektro i tropiki. Oprócz tego były przybijane piątki, okrzyki itp :) jaaaaram sie!
Sprawdźcie filmik(sorry za słabą jakość nagrania ale póki co używam mojego aparatu)

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza