wtorek, 13 lipca 2010

Viadrina

Jakis czas temu dostałem tajemniczego linka z tym utworem:



Przesluchałem i pomyslalem bardzo przyjemny oldschoolowy house. Zacząłem wiec przeszukiwać internet w poszukiwaniu Viadriny...
Po info musiałem udać sie dopiero do nadawcy tego linku, Stadtkinda z duetu Slam Dunk. Oto co mi napisał:
Viadrina to nowy projekt znanych już wcześniej na klubowej scenie Mateusza (Stadtkind) ze Slam Dunk i Konrada, ukrywającego się pod pseudonimiem Harbour Horse. W pewnym sensie odskocznia od poprzednich projektów, połączenie sił ma być dobrą zabawą, z drugiej strony jednak nie pozbawioną producenckich ambicji. Bez muzycznych uprzedzeń, z dbałością o najlepszą parkietową selekcję; obszar zainteresowań to szeroko pojęty house, ten bardziej techniczny i surowy jak i euforyczny i pompujący.
Tak wiec panowie Stadtkind oraz Harbour Horse przenoszą w świat House'u i nie wiem jak wy ale ja bardzo sie ciesze z takiej wycieczki i kibicuje Viadrinie! szczególnie że na swoim profilu zamieścili nagrania demo które również trzymają wysoki poziom. Moim faworytem jest Forester i czekam z niecierpliwością na finalną wersje!
Viadrina - Forester (Demo) by Viadrina
Viadrina - Won't You (Demo) by Viadrina

1 komentarz: